Arzu

Şimdi bir tuz kokusu eşliğinde güneşin tenime hissettirdiği sıcaklık hissi, bu hissin beraberinde getirdiği ince mutluluk


Güneşe eşlik etmek isteyen tatlı meltem. 

İnsanlar buradalar, bir şeylere eşlik etmek, bir şeyi bir haline getirmek istiyorlar belki de. 

Yüzümde buruk bir gülümseme var. 

Gülümsemekten yana bir derdim yok ama burukluk hissini içimden atmak istemiyorum sanırım. 

Keza kendimle problem çözmeye başladığım günden beri yeri ve zamanı bilmeyi öğrendim. 

Çok fazlalar, neye bakılıyorsa o çoğalır, bakmanın değeri bakılınca anlaşılıyor böylelikle. 

İroniyi fark edince beraberinde gelen dengeyi anlamlandırabiliyorum. 

Yeterince anladıktan sonra durmayı da bilmek isterdim. 

İnsanın bencilliği ve kendini beğenmişliğinin etkisinden olsa gerek 

Durmuyorum.

Yolun sonunu merak etmektense yolculuğu merak etmeliyim belki de

Böylelikle baharın gelişini kutlayan renkliliğe sarılabilirdim.

Onlar gülmüyorlar

Sen gülüyorsun

Onlar biliyor değiller.

Keza sen de bilmiyorsun

Bazı gözlükleri takmak gerekiyor 

Bazı hatalara kurban etmek gerekiyor

Neyi diye soracak olursan

Bu kısmı senin inancına uygun değildir derim

Keza kendini adamış olman gerekir

Yolun getirdiği budur.


Yorumlar

Popüler Yayınlar