Black

Senden sonra bir kedim oldu 
ve titremeye başladı ellerim 
öyle çok üzülmedim buna 
beni daha çok üzen aynaya bakmam oldu biliyor musun ?
düşünecek çok vaktim oldu
eni konu tartıştım kendimle kendimi
bir sonuca varamadım ama
artık korkmuyorum aynalardan..
değişmeyi düşündüm ya da ne kadar değiştiğimi 
kırıldığım ve üzüldüğüm anlar geçti gözümün önünden sırayla
geçmişimin ne kadar dolu olduğunu fark ettim
sonra da onları affettim 
çünkü biliyorsun ki bunun olmasını sağlayan kişi 
aslında bendim.
senden sonra 
siyah beyaza bir adım daha atamadı mesela
ama artık turuncuyla kaplanmıyor gökyüzü
bu beni biraz üzdü ama 
olsun dedim 
geçer nasılsa
bunu diyecek kimse kalmadı hayatımda
eskiden yalnız olmadığımı düşünüp anlatırdım insanlara çevremi
şimdiyse sadece koca bir pisliğe nasıl batıp sağ çıktığımı anlatıyorum 
zaten çok da konuşmuyorum
eskisi kadar gülümsemiyorum aslında 
ama ağlamıyorum da 
sen gittikten sonra herkes gitti 
ama sen geldiğinde kimse gelmedi
sonra sen de gelmemişsin aslında
onu anladım.
baştan aşağı ıslandım yağmurlarda 
olur da ruhuma bir damla düşer de temizler kirlerimden beni diye
ama olmuyormuş
hayal kurmayı da bıraktım neredeyse
senden sonra dikiş tutturamam sanıyordum
ama meğerse sorun dikiş tutturmaya çalışmakmış
bir nehirden akan suyun kendince bulduğu yolu izlerken fark ettim.
kısacası 
ne sana 
ne yıldırımlarla savrulan bu şehre bir kırgınlık kaldı içimde
öyle bir zelzeleydin ki 
sonunda ne sen 
ne de ben kaldık aslında.
ve bırak 
korkularım boğsa da beni
sahillere atarım nasılsa kendimi
bilirsin 
hüzne boğardım kalbimi
inadına kızıla boyardım çehremi
o devlerle boğuşmak 
benim haddime değilmiş 
sahi
niye söylemedin ?




Yorumlar

Popüler Yayınlar