Sıcak bir rüzgar çaresizliği


Önemli olan tek şey devam edebilmek
suyun yolunu bulması gibi
sadece akmaya devam etmesi gerekir.
hayatlar buna bağlıdır
devam etme çabası
ama neden
sürekli paralel olarak kaybettiğin ya da öyle sandığın bir dünyada sürekli hisler ve düşüncelerle boğuştuğun dünyada
o kahrolası kanı bozuk toplumda neden
başka yolun yok çünkü
var olan bir tanrının muhtemelen sunduğu iki seçenek sadece bunlar
ölüm uçurum
o hep düştüğümüze benzeyenlerden değil
daha aydınlık
ama asıl sorun o ışıkta karanlık ve boğucu olmasına alışkınım ama neden aydınlık
belirsizlik hissinden kurtulabilseydim, eğer bir saniyeliğine bile olsa bu his benden gitmiş olsaydı ölmüş olurdum
ama hayır
ben karanlık ve dipsiz görünen boşluklardan düşmeyi ellerimle o boşlukların uçlarından tırmanmaya çalışmayı seçiyorum.
yaşın önemi yok, yaşanmışlıkların da
sadece hislerin ve düşüncelerin önemi var
bu soruya da neden diyebiliriz ama
neyse
hoş artık eşik değerim çok değişti hissetmek konusunda bir şey yapabilir miyim bilmiyorum
düşünce konusunda ise durum daha boktan
kafamda sürekli dolaşan düşünceler fakat bilinç üzerinin tamamen boş bir sokak olması sorunsalı
denizlere düşen sevgiler
dalgalara esir olmuş kırgınlıklar
kafanın içinde rüzgar olmuş aşklar
bir sedir misali uzanıp gitmiş alışkanlıklar
midesizce ve inadına tekrardan deneyip yaşamak
duvarlara morlarla boyanmış 'sen' ler
ve senden arta kalmış ormanlar
bütün limanlar kadar kederli ve her şeyden uzakta unutulmuş yaşlı adam
artık bakmaz oldu denize
beklemeyi bıraktı bizim ihtiyar
o gün son kez ağladı denizci
son kez karıştı feryatları denize
son kez yandı şehir
gözlerinde esir kalmış umudum ve gülüşünden arta kalmış hayatım
kelimeleri bile kullanmıyordu yaşlı adam
güveni kırılmıştı
belli ki kolu kırılsa bu kadar acıtmazdı
bütün gece sustuk
gereksizdi kelimeler
üstelik hatırlamıyordu
onlarca liman gezip yüzlerce insanla konuştuğu halde
adını bile zor hatırlıyordu
kelimelere bile kırılmıştı kısaca
her şeyden çok onlara hem de..





Yorumlar

Popüler Yayınlar