Bazen sadece kırmızıyla küfür edebiliyorsun


KENDİMİ DIŞLANMIŞ HİSSETMİYORUM,KENDİMİ DIŞLIYORUM.
Karanlık basmadan
Kırların arasından
Melal
Ayın penceremizden süzülerek odayı aydınlatması gibi
Hıncahınç dolu sokaklarda
Göğüslerden isyan şarkıları yükseliyor
Şehirlerden ateşler yükseliyor
Koyu bir el
Adım adım günbegün uzak oluyorsun bana
Lakin sensizlik bu
Kolay atlatılır mı ?
Bizim gemilerimiz gökyüzüne yol alıyor
Karanlık basmadan
Kalplerimiz zincirli bu yüzdendir ki
Sen gittiğinden beri hüzün yağmurlarında ıslanıyorum
Ben artık yaşamak istiyorum
Mor menekşe açmış mıdır ki bu bahar..
Ölümü arzuladığımdan mıdır ki seni aldılar ellerimden ?
Keşke diyorum bazen
Kar şehrin kaldırımlarına hafifçe inerken ve gece çökmeye başlamışken keşke bitse bütün bu olanlar .
Sadece seni sevseydim her şey daha kolay olurdu.
Fakat sevmek değil ki bu
Merak sanırım
Tanıma isteği, hayatını görebilme isteği
Fakat belki de bunu hiç bilmeyeceksin ya da anlamayacaksın.
Önümde çabalamam gereken yıllar var ve ben bitsin istiyorum fakat öyle herkesinki gibi değil.
Ölümün bir şeyleri değiştirebildiğine inanmıyorum
Çünkü nedense sadece bir bedene sahip olmadığımızı hissediyorum.


Her karanlık hissettiğimde daha kötüsü olduğunu da görüyorum.
Fakat ben insanım.
Gel işte
Kimsin bilmiyorum
Belki de inandığım tanrımsın

Sadece seninle konuşsaydım her şey daha kolay olurdu.
Fakat anlatmak istediğim şeyi doğru anlatabileceğimden emin değilim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar