Tunç surlar ülkesi


Soğuk ve gergin etin sert metale vuruşu
Ve giderek parçalanan bu duvar
Gri kiremitlerin bir anda başlayan o temposu
Ve saklı kalmış turuncu hülyalar
Ne var ne yoksa yazıyorum
Kısaca tüketiyorum yine her şeyimi
Uzun uzun susmaya başladım
Sanırım güvenli olan böylesi
Belki biraz daha uzun dayanırım bu sefer
İlk başta masa titriyor sandım meğerse
Titreyen solgun bedenimmiş
Ritmik bir hal almaya başlıyor
Hissedebiliyorum
Durgunlaşmaya başladım ama sanırım bunu sadece sanıyorum
Ölmek değilde ölü gibi yaşamak terimi üzerine yoğunlaşacağım bir süre
Kırmızı yazmak her ne kadar cezbetse de
Sanırım kendimi korumalıyım bu durumdan
Herkes gibi olabilme fırsatı verilince
Çocuklar gibi mutlu olma halinden çıkamıyorum
Ben onlardan değilim
Paçavra giysilerim ve süslü kelimelerim
Cezbetmemeli bu kadar.



Yorumlar

Popüler Yayınlar