Karla karışık


Ve en sonunda doğanın bize verdiği bütün nimetlerin tükendiği andayız.
Bu bir farkındalık başlangıcıdır.
Kayboldum,sen anlattın ve ben orada kaldım.
Siyah yelkenli yanaştı usulca limana ne denizci hayret etti ne deniz
Bir tek ihtiyar adam korktu o seslerden, rüyalardan çıkan anlamı bir tek o anladı.
Ne saçmalıyorum ki ben ?
Sonuçta ben kahroluyorum burada ve senin bundan haberin bile yok,birbirine girmiş insan ilişkilerimde ve dağınık yaşamımın içinde her an aklıma gelen sensin ve sinir bozucu bir şekilde neden olduğunu bilmiyorum
Olayı kafamda o kadar büyüttüm ki sen o sessizlik ve narinliğinle öylesine yer ettin ki içimde
Sen artık bir olgu oldun hiç konuşmadan hiç konuşamadan geldin öylece
Sahi sen hiç yoktun ve sen geldin
Ben anlamadım ya
Galiba ben çok değiştim emin de değilim ama bir şeyler oluyor bana anlamasam da
Anlatamasam da.



Yorumlar

Popüler Yayınlar